Allmänt less...

...ja man kan väl inte alltid tycka allt e underbart antar jag...

För idag har jag haft en del hemlängtan, längtat efter att bara ligga på bron med min vovve, läsa en bok och känna de första varma strålarna från vårsolen...

Kanske har det varit en allmänt trist dag för jag fick massa uppgifter (typ städa hela huset ordentligt, tvätta, byta sängkläder, stryka mm.)

Plus att jag dessutom har jag varit allmänt irriterad på Elise idag för det första och enda typ hon sa imorse va:
- Do you always wear jodhpurs?!, och kollade på mig som jag va störd typ...(måste ju även tillägga att jag annars brukar ha jeans på mig...men i fredags å idag hade jag ridbyxor eftersom jag skulle ut å rida tänkte jag..dah!)

Å det första och det enda hon sa när hon kom hem var:
- OMG...your t-shirt! Awful...what those it say?! och gav mig värsta bitch-blicken... (min t-shirt för övrigt är en vanlig vit t-shirt med ett tryck där det står: Angels ride, Born to be wild again, Left over Angels Co.....)

Snacka om att hon inte kommer bli trevlig om några år...får man säga att hon antagligen kommer bli en riktig biiiatch...

Va ute å gick en sväng i stormen å lyssnade på musik för å bli på bättre humör men funkade sådär...sen har jag haft Ipoden inpluggad i öronen hela dagen för att va på lite bättre humör, musik har ju en viss påverkan på en iaf :)
Så har mest varit Winnerbäck, Millow å lite olika andra som spelats...

Ikväll blir det nog träning med S iaf :) Nått kul idag iaf :) ... dessutom hittade jag en gammal nybörjarkurs i piano när jag städade (har alltid velat kunna spela piano :) så om jag inte har nått å göra på dagarna ska jag kanske försöka lära mig litte ^^

Nu ska jag tydligen hjälpa Elise å städa hennes rum...samtidigt som hon klagar på att jag spelar gammal skitmusik på datorn..
gah när är den arbetsdagen över!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ush va jobbig dag då:/ Båda gångerna när jag har flyttat utomlands har jag fått hemlängtan, riktigt svår, mellan 2 och fyra veckor... Alla som jag känner som flyttat till ett nytt land har sagt samma sak. Men jag kan trösta dig med att det kommer kännas bättre:) Iaf 99% säker på det:p Speciellt eftersom du har Brittan att se fram emot (haha) i början av juni!! Men jag vet inte om jag kan bio på lördag... Ska ner till några kompisar i Plymouth och festa fredag så jag vet inte när eller om jag kommer hem på lördag, måste kolla tågtider först.



Kramar!!

2009-03-09 @ 19:25:42
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh vilken jobbig unge. Å så är det väl inte läge att börja bråka me henne heller kan ja tänka mej, när du bor i familjen... Men de finns bra och dåliga dagar, thats it! :)

2009-03-09 @ 19:46:32
Postat av: Hanna

Klart jag ska hålla mig hemma den helgen! Har även lyckats att få med mig en annan svensk tjej:)



Kram!

2009-03-09 @ 22:14:18
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0