ASOS-linnet gott folk ^^

...gillar att dom får post på lördagar här, det får vi minsann inte hemma...

Så idag anlände mitt väntade ASOS-linne :D Å det va fiiiint, som tur va liksom ;)

Lovade ju faktiskt att lägga upp bilder på det när det kom så får väl göra det då trots att det här inte är nån "Dagens-outfit"-blogg ;)
(i bakgrunden ser ni one messy room :P )

Imorse vaknade jag vid 8 så jag bestämde mig för å dra en sväng på gymmet (utan S, buhu... ;P), va rätt mycke folk ändå för att va typ lite före 9 en lördagmorgon liksom...

Körde bara lite "springmaskin", rodd, hantlar, sittups å rygglyft sen fick d räcka :P Inga tunga bengrejer idag, kanske kan ta det imorn men kände att mina ben behövde vila efter alla benpass jag & S kört...


Idag vet jag förövrigt inte vad som kommer hända...kanske ska med familjen på nått men vet inte riktigt vad dom ska hitta på så :P Men det lär väl visa sig kanske...

Ikväll e jag iaf "babysitter" (barnvakt alltså...) För Stella & Richard skulle nånstans...men d ska nog gå bra, har en aning om att det kommer bli typ "Svulla-kakor-&-godis-kväll" ^^

Det hade ju förövrigt jag & S igårkväll :) S kom över till oss å efter att jag lagat en kycklingpaj till familjen å hämtat Anni å kollat på One tree hill så drog vi hem till henne...lr ja...först va vi ju faktiskt tvugna att åka till det STOOORA Tescos å köpa Doritos-chips och Digistive Caramel (finns dom i Sverige???)

Käkade Spagetti Bolognese å sen kikade vi lite på Grease tillsammans med en av hennes "aupairbarn" å när ungarna gått å lagt sig kollade vi på PS I Love You :)
Det va den kvällen ^^

Men nu ska jag kika vad som händer här i huset :)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0