Bajs KKIK!!!!!!!!!

....löser ni inte det här ligger ni i deep doom!!!!!!!

Kom inte in på hemsidan där jag stått uppskriven på väntelistan för studentlägenhet i Köpenhamn i 3 år nu...mailade dom och dom uppdaterade min profil igen så att jag kunde logga in...

Men nu är det som minst 6000 sökande före mig!!!!!!!!
Å som mest 29 000 st!

HELVETE!

Jag har inte stått i kö i 3 år för att samma år som jag kanske kommer in i Köpenhamn hamna sist på väntelistan igen!

Har verkligen panik för tillfället...vad ska jag göra nu liksom, tack så mycket!
 Tänk om det var för att jag va tvungen att tacka nej till 2 lägenheter men då borde jag väl inte hamna sist av alla iaf....

Fattar inte danska så om nån får ut nå mer av mailet jag fick av dom är jag tacksam:

Hej Caroline
Du har ved en fejl fået 2 tilbud inden for 5 dage i Morbærhaven.
Jeg har aktiveret din profil igen. Slet de steder du ikke ønsker at bo.

Med venlig hilsen/Best regards Sandra Administrator



PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eftersom jag inte har några pengar på mobilen för tillfället skriver jag här:) Vi är inbjudna till att vara med på ännu en utgång i Bristols nattliv imorgon kväll med Perrine och Julia:D Om ni känner för det så skulle jag ju kunna höra om det går för sig med ännu en övernattning hemma hos mig - vi skötte det ju galant sist!:)OSA snart!!!!

XXXXX

2009-03-20 @ 21:33:40
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0