Cribbs Causeway

...jepp shopping på schemat ^^

Det är väl det bra med att ta hand om lite äldre barn I guess ;) Att en av arbetsuppgifterna man kan få är att åka och shoppa ;)

Imorse va en vanlig morgon med utfodring av hästar, allmän städning osv.
Hade bestämt oss för att åka vid 10 å hämta upp S på vägen

Innan vi åkte kollade vi på en realityshow där prinsar från några konstiga länder kom till England undercover för att hitta en fru typ :P En aning kul iaf ;)
Sen segade Anni på lite å anklagade mig för att ha krympt hennes jeans (va isåfall torktumlarens fel) så vi kom inte iväg förren 10.15 lr nått

Motorvägen hela vägen, gick rätt bra...nästan van vid trafiken nu ;) Dock är det ju att hitta som e problemet men vi klarade oss rätt bra idag tyckte jag...

Shoppade iaf ett linne för typ 30 spänn på rean å ekologiskt schampoo å balsam ^^ 

Käkade på McDonalds å tänkte jag skulle försöka va så nyttig som möjlig så tänkte ta en kycklingsallad lr nått...men näää det hade dom inte...
Frågade därför om jag kunde få nån annan sallad...men nä de hade inga sallader :P
Haha tänkte fråga vad det nyttigaste dom hade var men tänkte att dom skulle kanske skulle tycka man va helt weird om man gick till McDonalds för å käka nyttig mat :P
Blev iaf en kycklingsandwich ;)

Strosade runt ett tag till innan vi drog hemåt efter lite om och men om vägen :P

Väl hemma dumpade vi S hemma å jag å Anni red en sväng...väl tillbaka var det hårfärgningsdags igen...den här gången var det Anni som skulle färga håret brunt...
Hon hade dock många regrets innan vi satte till verket :P Blev faktiskt riktigt fint :) Mamman tyckte nog tom. det egentligen... bara att hon va tvungen att visa missnöje över att hon gjort det utan full tillåtelse från henne typ :P

Nu har vi käkat (typ nån mix med ris, gött va d iaf å lättlagat)

Ingen träning idag men sparar mig till Circuit imorn ;)

Dessutom har jag & S problem...backpackerstället vi ska bo på tar inte våra VISA-kort.....suck...hoppas det ordnar sig iaf...

Men min lägenhetskö i Danmark e iaf bättre :) Dom fixade så nu är det bara 17 före mig iaf :) Tur, fick panik ett tag!

Shit tror jag e så trött att det känns som jag ska svimma...hoppas trötthet är syndromet iaf...ska nog lägga mig ett tag ...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0