Det bär iväg mot....Bristol! :)

Yes idag blir det Bristol för hela slanten :)

Vaknade kl. 7 imorse...bara för att man e ledig lr vaddå? Bestämde mig iaf för att sova vidare...
När jag vaknade nästa gång kändes det som om klockan va tvungen att vara minst 10 iaf... då var den 08.30...
Kände att jag verkligen inte skulle kunna somna om igen så satte igång det senaste avsnittet av Heartland :)

När det var slut tog ja en dusch, gick ner å käkade lite frukost, fick mitt rekommendationsbrev från familjen så jag kan ha med det till Liverpool på tisdag när jag åker (0_o).
Gick upp å packade lite....har dock problem för vet inte vad i hela friden jag ska ha på mig ikväll när vi går ut!

Jeans + Asoslinnet
Jeans + korsettoppen
Kjol + korsettoppen????

Så störande för när man är hemma har man lite å välja på så man kan fixa ihop en klädsel utan problem eftersom man har tillgång till ALLA sina kläder...här har man ett fåtal klädesplagg som man får fixa ihop så gott man kan...
Särskilt svårt blir det ju när man inte ens har med sig några kläder för å gå ut....

Jaja får väl bli som det blir :P Blir nog skojj vad man än har på sig hoppas jag ^^

Så ni får väl en uppdatering om hur det gick på söndagkväll (när jag fyller år ^^)

Vi hörs!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0