Happy Birthday in Bristol :D

...haft en superduper helg i Bristol, thanks everyone :D

Ja gud vilken sjukt kul helg det varit!
Började iördags när jag & S åkte in å shoppade på Cabot Circus (jag köpte mina skor *nöjd*) och en del annat kul :D (lägger upp bilder på d typ imorn lr nån gång när jag känner mig lite piggare ;)
Sen mötte vi upp med Hanna som vi skulle sova hos å vi käkade lite innan vi drog hem till henne å började göra oss iordning för kvällen :)




Vid kvart över nio tog vi bussen ner mot centrum (första gången med buss här i England ;) (nästa gång blir på tisdag :S)
Fick stå å vänta en evigheeet (kändes det som) på de franska å tyska tjejerna men efter en alldeles får lång väntan dök de iaf upp.
Under tiden vi väntade roade vi oss med att studera de engelska tjejernas stil...lr ska jag säga brist på stil!
Jag menar man kan väl iaf komma ihåg att sätta på sig byxor när man bara har ett u-ringat linne på sig? lr??

Kom iaf iväg efter en stund...vet inte vart vi hamnade på första stället :P Va nån form av pub me rätt mycke folk iaf, bla. en skön snubbe som kom fram å bildade en ring med oss å sa:
- Wow I really like your shoes, especially yours (å pekade på mina nya fiiiiina skor ^^)
Haha sen drog han vidare ^^

När vi hade avslutat våra drinkar, blev Cranberry Vodka & Mojito för min del...Mojiton smakade för övrigt gräsligt....


...Så vandrade vi vidare...hamnade den här gången på ett ställe som hette Mr. Wolf, crowded place som spelade Indie/Rock typ...De franska/tyska tjejerna kom dock inte in pga av olika orsaker :P
Så vi bestämde oss för att ännu en gång hitta nå annat ställe ^^ Tänkte gå till O2 Academy men när vi kom dit var det stängt...
Vi gick därför in på den äldsta baren i Bristol (vad jag förstod det som) & där inne var det en salig blandning av folk xD
Var där en stund innan vi bestämde oss för att hitta nån typ av klubb å dansa på ^^
Därför hamnade vi en superseg kö till ett ställe som hette Lizard Lounge...å efter ett bra tag blev vi insläppta och fick släppa lös lite på dansgolvet som va fullt!

Hade en sjukt kul kväll/natt och det va inte alltför jobbigt folk ute utan de flesta va himla schyssta :) Vi drog oss från klubben vid halv 4 ungefär och satte oss å käkade hamburgare där alla andra som tröttnat på å dana också hängde ^^
Träffade en gubbe som bott i Örebro *haha* som vi snackade med ^^
Sen vandrade vi vidare mot bussen å tog oss tillbaka till Kingswood där vi skulle bo över natten :)

Jag & S sov "skavfötterns" på en en-persons-uppblåsbar-luftmadrass *hehe* men det funkade finfint det ^^

Vaknade vid halv 11 ungefär, käkade frukost å drog oss ut å köpte munkar å hallon/choklad bars...tog sen bilen in till Bristol å satte oss i solen å fikade (sjuuuukt nice!)


Sen blev det såklart shopping ^^ haha trots att man var seg, osminkad å hade hål i plånboken :P  Köpte dock bara ett par solglasögon eftersom det va nödvändigt eftersom det idag var typ 16 grader å strålande sooool :D

Sen vid 17 så sa vi hejdå till Hanna Montana å började färden hemåt trötta men glada efter en sjukt nice helg!



När jag kom hem var det ingen hemma...så sjukt skönt! Slängde mig i duschen direkt! ^^

Nu på kvällen har vi käkat roast, "Caterpiller-tårta" (en chokladtårta formad som en tusenfoting, supergod! Hatar annars tårtor men här i England är dom inte lika äckliga) å så fick jag paket av familjen :) En börs å ett armband ^^ himla fint :)

Nu känner jag att jag ska käka bara nyttig mat ett bra tag framöver...blev lite för mycke av det goda den här helgen :P
Vill ju inte behöva boka en till flygstol hem liksom :P (då blir SAS arga lr hur S? )

Usch känner att Liverpool-nervositeten kommer krypande...på tisdag bär det iväg....

PoK

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var sjukt nice:) och vet du va!? Jag har blivit solbränd på den lilla stund vi satt vid fontänen!! Är knallröd!

Ska inleda min nyttiga period nu också efter att ha delat ett paket B&J med Ian:/

Nu är det skärpning!!

2009-03-16 @ 00:20:10
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0