Horse racing på schemat!

...jepp ännu en engelsk aktivtet idag :)


Var meningen att jag & S skulle åka å shoppa me polackerna i Street idag men jag ville åka å kolla på galopptävlingar med familjen så vi gjorde en ombokning i schemat så att S kom hit å så drog vi med min familj till Stone Easton för litte horse racing!

Å här i England tar de verkligen picknick på allvar! Det e nått jag märkt iaf ^^
Vi hade med oss laxmackor (so many that we could feed the whole country ;), öl, vin, chips (såklart), en storpack KitKat, Diet Coke å sausage rolls :P
Massa annat folk som va där hade även me sig saker å grilla och tom champagne!

Det var bara amatörlopp den här dagen så man kunde satsa bara £1 om man ville, men blev inget bidding idag ^^



Vi chillade mest runt å kollade på folk å snackade skit kollade på lite lopp å solade typ ^^ Nice dag!

Blev lite sugen på galopp igen när jag såg det, skulle tyckt d va sjukt kul å va jockey om man slapp hindrena och de farliga momenten ^^


Blev lite kyligt på eftermiddagen å när vi drog hem va det på tiden ...

Väl hemma bytte jag & S om å sen begav vi oss ut på en power walk round the block...eftersom alla klagat på att S ser tjock ut på sina kort..å om hon är det (som hon inte är, fattar inte vad alla ser som inte vi ser!?) så betyder det att jag också är tjock för vi har gått upp lika mycket och S väger tom. mindre än mig!

Jaja...blir diet från och med nu...den går ut på att försöka undvika de engelska fällorna så mycket som möjligt eftersom man vid det här laget testat de flesta engelska specialitéer :P

Nu på kvällen har jag ätit Chinese...mm ni förstår problemet :P

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-22 @ 21:50:02
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Johanna

Kan ju saga att jag gick upp en hel del i England oxa :( England e farligt!

2009-03-24 @ 11:47:21
Postat av: sandra

hej! ska till england och leka au pair i slutet av april, till cheltenham. vart i england bor du?

vore kul att hålla kontakten med någon som sitter i samma båt.. maila om du känner för det! :)

/sandra

2009-03-30 @ 23:40:58
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: sandra

hej! ska till england och leka au pair i slutet av april, till cheltenham. vart i england bor du?

vore kul att hålla kontakten med någon som sitter i samma båt.. maila om du känner för det! :)

/sandra

2009-04-01 @ 21:48:34
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0