Inget Liverpool för min del...

...men det gör konstigt nog inte så mycket...

Bara jag kommer in i Danmark vill säga!

Nä fick reda på igår att jag inte kom in i Liverpool..känns väl såklart lite surt eftersom man blev utlottad i sista antagningsprocessen (hm...undrar om det va bristen på referenser eller om jag sa nått som va helt galet på intervjun :S) men som sagt fick ju inte känslan av att jag ville gå där iaf å hade ju bestämt mig för Köpenhamn innan jag fick svaret så det är helt OK :)

Nu är det verkligen bara att hoppas på Danmark...vad gör jag annars?!
Vet att det är många som verkligen inte kommer in på veterinärlinjen eftersom det faktiskt är en av de svåraste att ta sig in på...men jag MÅSTE komma in!!!

Skrev ju ett "framtidsbrev" redan i 3:an på lågstadiet:
"När jag är 20 år hoppas jag att jag pluggar till veterinär"

Så än ger jag verkligen inte upp!!!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0