Inlägg i brist på annat :P

...jepp känns som det va? ;)

Nämligen helt slut i kroppen å orkar inte nått...kan det vara gårdagens mördarpass som gör sig påmint?

Snart kommer Elise hem å sen ska jag skjutsa henne till pianolektionen...

Börjar känna nervositeten komma smygande inför intervjun i Liverpool på onsdag...gud jag ska ju verkligen på intervju för ett UNIVERSITET I ENGLAND! *gah*
Hoppas jag har fixat allt å inte glömt nått...skulle ju va en aning surt kanske :S

Mitt rum känner sig också som mig idag :P skulle behöva en städning kanske men det blir ju ändå stökigt på en gång liksom så ^^

Förresten måste tipsa om ett bra album :D
(fick en låt av en..ja...en på MSN xD you know who you are :P)
å va tvungen å fixa hela albumet ^^
 Them Vs. You Vs. Me  med Finger Eleven

Suck vad jag bara känner för att inte ha några planer...som livet var hemma ett tag...man gick upp när man ville, gjorde vad man ville när man ville, utan att behöva bry sig om vad alla andra gjorde, tyckte å ville...suck...

Men en bra plan är ju helgens plan :D
Blir nämligen Bristol på lördag å utgång på kvällen med våra nyfunna aupair-vänner :) Å tack Hanna för att vi får bo hos dig över natten! ( å tack din värdfamilj ^^)
Kommer nog bli sjukt skojj...nu måste jag skynda mig ner å låsa upp dörren så inte Elise blir förbannad...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0