Nattshopping på Asos ;)

...ja så spenderar jag mina nätter ;)

Iaf den här kvällen... va ute å letade efter nått partylinne till kommande tillfällen liksom eftersom jag bara har "vanliga kläder" å ridkläder (vet inte hur mycket det skulle uppskattas på barerna i Bristol ;)

Men iaf droppade jag in på Asos.com (ovanligt ^^) å hittade ett riktigt nice linne som jag faktiskt kollat på innan men inte bestämt mig för om jag skulle köpa lr inte... men kunde inte hålla mig längre så det fick bli det ^^
Dessutom var det på rean så det blev £17.75 istället för £45 (vette fasen om jag payat d alltså...)

Så innan dagen va över hade jag stillat lite av mitt shoppingbehov :)

Tror d e schysst för man kan bara ta ett par vanliga jeans (möjligtvis leggings...får se hur långt det är å hur det sitter...) till när man ska ut :) Hoppas det passar å e snyggt...här e en liten förhandstitt på det men lägger upp en riktig när det anländer såklart ^^


PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0