8 dgr till vallokalerna öppnar....& köer ;)

...jepp å idag skickades brevrösten till mamma & pappa så dom kan intyga min röst ;)

Jepp, förtidsröstningen öppnar om 8 dgr så se till å palla er till vallokalen å gör nån nytta!
....eller du kanske vill ha ett spionprogram i din dator som antecknar ALLT du gör på datorn & rapporterar det?
(...och om du inte installerar ett spionprogram är du automatiskt skyldig? )
....eller bli avstängd från internet utan domstolsbeslut bara nån anmäler dig 3 ggr?
(...och om du blir avstängd måste du ändå betala för internetabbonemanget!)

Ja det förslaget har iaf gått igenom i Frankrike nu så...
Läs mer HÄR



Sj har man varit å tränat igen, utan Ipod...funkar inte!,  och idag blev det därför:

5 min gång, 15 min jogg, 10 min cykling, 5 min springmaskin, 60 sit-ups, 15 rygglyft...sen fick d räcka...sjukt tråkigt å träna utan musik! Det enda man gör är att kolla på klockan som går otroligt långsamt...
Sen blev det till å tanka :( Halva lönen...men som tur var får jag ju tillbaka lite pengar i slutet av månaden för sånt där  jag har skjutsat ungarna...å mammans dry cleaning å sånt!

Nu ska jag kolla på Science of Love...olagligt nedladdat från TPB såklart...om d inte fanns så hade jag ju aldrig kunnat sett det eftersom det e nån typ av dokumentär...vart skulle jag hittat den annars liksom???

Måste även visa hur köerna blir när jag bara kör 20 miles/h för fort här i England...(knappt ett skämt alls...)




PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0