Besök från storstan ;)

...jepp för igår kom Hanna från Bristol på besök :)

Jag & S åkte å hämtade upp Hanna på tågstationen sen drog vi till ASDA å köpte förnödighter inför schlagerkvällen :D

Inte speciellt fint väder dock så vi drog till Cheddar å letade upp ett litet café :) Det började spöregna så vi tog första bästa cafe som råkade vara ett litet "farmorscafé" där självaste lilla farmorn tog emot oss innanför dörren ;)

Hanna & S bestämde sig för Cream Tea å jag tog en macka med tomat, bacon och sallad (dock glömde farmorn lägga på sallad så hon kom och bad om ursäkt ^^ hihi so sweet ;)

Dom fick värsta Cream Tea, e verkligen ett helt företag att servera det ;) 4 sorters mjuka kakor å 4 scones, en pot med te,mjölk, clotted cream å strawberry jam :)



När vi suttit å snackat ett tag å haft det allmänt mysigt in the tea room (som känns som att man sitter hemma hos nån å fikar ^^)  drog vi iväg till Street & Clarks Village för å visa Hanna vart vi tvingas spendera vår lediga tid, utanför gymmet då ;)

Dock hade jag inte mycket pengar över till shopping men på Boots köpte jag iaf
St Tropez Everyday Face Daily Moisturiser Fair to Medium, 50 ml (£13)


...som är en mjukgörande ansiktskräm samtidigt som den långsamt bygger upp en naturlig solbränna :) Den har fått superbra recensioner iaf å jag hoppas den funkar bra :)
Har även beställt
St Tropez Everyday Body Lotion - Light 200ml  (£13)
å den ska dyka upp på torsdag...
...så jag hoppas att jag trots avsaknad av något som helst pigment kan se lite tanned n healthy ut ;)


Påväg hem från Street såg vi en sjukt fin regnbåge..men självklart skulle jag förstöra skönheten med mina kunskaper i fysik om ljusets brytning bla bla...fysik har förstört allt... :P





Kvällen tillbringade jag hos S där vi alla käkade en Kreolsk festgryta, som va supergod :) Dock satt vi och käkade precis så länge så att vi PRECIS missade Sveriges bidrag till ESC...tur att det inte var speciellt bra ;)
Å som sagt hade jag en superkväll som förgylldes av kommentarerna från reportern Graham Norton på BBC1: .

"If you just switched on your TV the good news is that the United Kingdom hasn't performed yet...the bad news is that you now is about to see Albania..."

"Don't they have nothing better to do than open the voting... with an electric toothbrush"


"Oww...does he know he's on television?"

Feel sorry för alla er där hemma som missade alla kommentarer!
Bästa ESC ever!
Har aldrig suttit klistrad framför tvn förut när det varit ESC men nu va man ju tvungen för att inte missa nån kommentar xD

Missade ju kommentarerna för Sveriges bidrag så nu ska jag gå in på BBCs Iplayer så jag kan höra vad han sa om det :P
På semifinalen va det iaf:
"I guess all birds in Sweden fell down dead when she entered the stage"

Haha XD Ha det fint!

PoK
XoXo


Kommentarer
Postat av: sandra

det var nånting i stil med att "okej, ni kan släppa in hunden i vardagsrummet igen nu".. när låten var slut. :) han var rätt kul!

2009-05-17 @ 12:41:30
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0