Cruella dansar på bordet...

...ja när pappan är borta så...

Idag var pappan alltså inte hemma och då hade mamman skrivit min duty lista...å det är som att va tillbaka där man startade igen...för detta var vad som stog:
  • Städa Elise rum
  • Rensa & rengör kylen
  • Ta bort alla spindelnät i huset
  • Ta mina kläder till dry cleaningen
GAH!!!
Jag skulle ju inte va hennes slav å göra hennes ärenden!!! Blir så pissed!
Funderade faktiskt väldigt seriöst på att skita i att ta hennes kläder dit...å hade helt klart struntat i det om det inte va så att jag ändå skulle till posten (där man lämnar in tvätten...) å posta ett brev...
Lätt irriterad va det första jag var imorse alltså...

Nu har jag varit ute å ridit Millie...vi red förbi några som höll på att dra upp ett får ur ett dike (inget ovanligt alltså) å dom frågade om jag ville hoppa i å simma :P Avstog dock från det idag...
Såg ut som dom skulle behövt lite hjälp trots att dom va 2 pers för ingen av dom verkade vara beredd på att gå ner i diket å bli blöt...töntigt ;)
Funderade ett tag på att rida samma väg tillbaka å hjälpa till...men jag hindrade mig själv från ännu en räddningsauktion ;)

Nu ska jag stryka några 100 kg kläder...sen e jag ledig i hm...kanske 2 timmar (istället för 4...) om ja har tur...

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0