Grått...

...jepp så kan man verkligen säga om den här dagen...

Inget har varit bra lr dåligt allt har bara varit...ja sådär grått ni vet!
Varken mycke eller lite att göra...bara det vanliga...
Ja en väldigt trist dag helt enkelt när man önskar man vore hemma och kunde göra nått vettigt istället, eller iaf kunna göra nått man vill...

Började me Annis teckning idag...mycke svårare än Elise...kom inte direkt långt...fortsätter när inspirationen återkommer å jag får lite mer tid.....
..kändes som Elise bara åkte till skolan å vände å kom tillbaka idag ...hon borde ha längre skoldagar :P

Vädret matchade ju lätt dagen iaf..helt grå å äcklig me regn...usch! GE MIG SOOOL Å VÄRME!

Lagade en svensk specialitet till middag idag, pytt i panna ^^ Uppskattades faktiskt tom. av Elise...mamman vet ja inte hon kom just hem å jag e på rummet å "kollar på" Hollyoaks me Elise :P


Kollade även på semifinalen för Eurovision song contest ...kan inte sluta förvånas av att typ ingen vet vad det e här i England?
Om nån skulle fråga vad det va i Sverige skulle man ju trott att dom inte va riktigt kloka!
Vi är nog lite konstiga vi svenskar iaf ;) Men tur att man kan klassa sig som svensk i nått anseende :P

Å måste hålla med Hanna :) Norge kommer vinna :D LÄTT!




Allt för mig...
PoK

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller helt klart med dig Norge borde vinna!



Inte visste jag att normänn var så bra!? ;)

2009-05-13 @ 21:30:51
URL: http://www.freewebs.com/matildaochlukas
Postat av: sandra

min familj vet i alla fall! de tittar på det varje år tydligen! :)

2009-05-13 @ 21:46:31
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jepp, jag har rätt (som alltid, haha) Norge tar hem det i år. Inte för att jag gillar norrmän men han ska ju tydligen vara vitryss så då går det bra;)

2009-05-14 @ 00:41:38
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0