HOLY SHHH....

....jaaa just det :P

Blev en aning förvånad när ja kolla på besöksstatistiken...88 pers idag...  ;D
KUUUL!!!!

Va på gymmet...å ja nog blev det lite mer än jag tänkt...men löpbandet va upptaget...så då va vi tvugna å cykla i 15 min istället...
Haha blev helt stel xD
...så då va vi tvugna å gå en stund för att bli av me det ;) haha....gick i 10 min sen strejkade musklerna vid skenbenen (visste inte ens ja hade muskler där :P)
...så då va jag tvungen å jogga istället ;) joggade 5 min
...så sen blev det "springmaskinen" dock på låg fart i 10 min...
...så avslutade vi med 60 situps ^^

Ok träningpass hoppas bara det inte gjorde nått för min förkylningen så den blir värre :P men va tyyyyp frisk idag så ;)



Tycker det e så kul att massa folk associerar å diskuterar nedladdning å piratpartiet me mig ^^ haha snacka om att alla vet vad jag tycker om det å det roligaste är när folk frågar:

- Hur farligt är det att ladda ner nu?
- Kommer jag åka fast?
- Hur gör man?
- Vad använder du för program?

...för jag kan faktiskt svara på allt det ;) och jag hjälper gärna folk som vill ladda ner ;D

Om ni fortfarande inte e säkra på det här med nedladdning å inte vet vad ni har för åsikt kan ni läsa det här inlägget (himla nice läsning ;)

http://www.365saker.se/2009/05/19/139-pirata-mer#comment-23490

...fick den här länken av Junie bara för hon tänkte på mig när hon läste den...ja ni fattar hur mycke Pirat ja e ;)


Blev nyss pissed på ungen igen som snodde min data när ja duscha...å gick in på sidan ja hade uppe...ja BLOGGEN!
Å där har ju jag lagt upp bilden hon ska få...jippie...hoppas hon inte fattade att jag gjort den...

Nu ska jag va uppe lite till :P ...men inte sitta här å skriva så mycke mer :)

PoK
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0