Jag trodde dom överdrev :S

...ja när dom sa att det bara regnade  i England!

Men tydligen är det så att kommer det in ett lågtryck då stannar det här i några veckor...blir helt deprimerad...inga planer på att flytta till England längre iaf!

Inte en så innehållsrik dag alls faktiskt (kanske inte så bra början om man vill att folk ska läsa vidare ;) men kan ju säga att jag börjat färglägga Annis teckning så hoppas det ska bli bra...har även hållit på med massa tvätt, städat undan, ja det vanliga alltså...
Förberedde även middagen så jag slipper göra det sen, idag får vi käka pitabröd med tonfisk/majs-fyllning...ska egentligen bli Enchiladas av det receptet men vi hade inga tortillabröd så då tar man vad haver ;)

Jadu mer...hm...mamman hade skrivit på duty-listan efter att pappan skrivit den å ville att jag skulle ta kläder till charity-shoppen...det ville jag inte göra (idag iaf :P) men såg till att påsen försvann iaf så man slipper bråk XD haha...den ligger bak i skuffen på min bil ;)     Schyyy...don't tell Cruella!

Trots regn så ska jag å Elise ut å rida när hon kommer hem...om man kan tvinga ungen till det...tvivlar faktiskt...
Ja å det störda är att Hanna, Elise häst, fortfarande är sjuk å hostar men nu ska hon minsann sättas igång iaf å få upp konditionen igen...ursäkta men jag fattar ingenting! Ska ni inte se till att hästen blir FRISK först???


ikväll bli det gymmet...ja jag e fortfarande sjuk men kan verkligen inte bara sitta hemma å svulla längre! Blir nog bara gång på bandet å lite styrka...ingen kondition förren jag kan andas ordentligt ;)

Nu när jag inte hade nått å göra tog jag kort på hur det blev efter att Elise å Anni fick sina rum renoverade...
Here u go:





PS. Snart slår man kanske besöksrekord över 100 pers/ dag :O
Who r u guys??

PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: junie

kolla vad jag hittade, tänkte på dig när jag läste det ;)



http://www.365saker.se/2009/05/19/139-pirata-mer

2009-05-19 @ 20:37:48
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com
Postat av: Kitty

Det är jag som besöker den ´här sidan hela tiden, så klart ;) Tittar du på den röda eller blå statestiken? :P Har inte hunnit titta på life is wild ännu men snaaart! kram kram

2009-05-20 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0