Kickboxning för hela slanten :D

....sjuuukt kuuul sjuuukt jobbigt!

Blev inte så stressigt på eftermiddagen som jag trott, tuuur! Elise pianolektion va nämligen inställd för läraren va sjuk :) wiihoo säger jag till det ;)

Så vid halv sju drog jag å S till gymmet för ett pass:


Yes U got it!

1 kille å massa tjejer den här gången ;) lite skillnad mot förra gången på det andra stället ;)

Blev mest punching idag å massa magmuskler som fick jobba järnet...puh...blir man inte fit av ett sånt här pass i veckan å massa gym vet jag inte vad jag ska göra...får hyra in J.Lo:s alla olika tränare lr nått ;)


Hehe...gömde nyss undan adaptern så att datan dog när jag va å duscha xD allt för att inte ungen ska sitta vid min data hela tiden ;) datan dog å hon blev arg ^^ men men jag ville inte ha henne på mitt rum å vid min data så det va enda sättet :P MOAHAHA! ;)

Borde vääl egentligen kollat på ESC men får köra Catch up imorn istället om jag får nån tid över :)

Nu ska jag sitta här å glo några timmar sen så sova i några timmar :)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0