Nedräkning & loov...

...ja som ni ser till vänster har nedräkningen börjat på riktigt nu :D

Å idag är det även 30 dgr tills jag & tant Anna befinner oss i London :D å förhoppningsvis joinar även S & H oss i London den helgen :D


...men än så länge är det jobb som gäller...suck...lov...2 ungar...har jag sagt att jag hatar lov??

Elise som tjatar om att jag ska göra det här å det här å att jag minsann ska hjälpa henne NUUUU! ...dessutom tvätta, stryka å städa...å åka me dom till tandläkaren...å åka nånstans där Elise kan köpa en engångskamera.....å sen laga mat som dom vill äta....yippiekayey!

Utanför fönstret öser regnet ner och byggjobbare tar ner och bränner skjulet som står i trädgården...
Intalar mig själv :     Håll uuuuut!



Idag skulle jag egentligen varit på den där intervjun i Köpenhamn...hade nästan varit skönt å va där istället...men jaja som sagt nedräkningen har dragit igång på riktigt nu !

♥♥ Snart får jag träffa min toviga lilla älsklingsdam och mitt ouppfostrade monster och min dampiga pygmépanter å sen några dagar senare även min älskade pålle ♥♥ ...plus allt folk då ;D

PoK
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0