Påminn mig...

...ja tant Anna nu ska du får en uppgift ;)

Att när vi är i London är det enda klädesplagg jag ska köpa nån av Urban Outfitters t-shirtar nedan :)
 In love with the white one ♥



Annars e allt som vanligt här...har lagat mat till ungarna...childrens choice...torrt så det förslår med kokad pasta å stekt tonfisk på burk me majskorn...mums?

Innan dess va dom hos tandläkaren...d va inte mycke tandläkarn gjorde...typ sa till sköterskan (som satt å såg sur ut) hur alla tänder såg ut genom att babbla varje tands namn och vilken grad av skador de hade typ så skrev hon in det på en data...
Sen va det klart...tog typ max 2 min... :S Man gör ju liiiite mer hos tandläkaren i Sverige...tar iaf längre tid...
...sen gjorde vi som "mamma alltid gör om vi varit duktiga hos tandläkaren"  = godisshopping
passande...

Nu ska jag fundera på vad ja ska gö resten av kvällen...önskar att 4e avsnittet av  Life is Wild ska ladda klart nån gång!
En ny favvoserie på G :D


Påtal om favvoserie...måste gå in å kika om avsnitt 19 av Greek laddats upp på Piratebay :D
HOPPAS!

PoK
XoXo


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?



Tack så mkt :D

2009-05-28 @ 11:39:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: junie

Det end ajag har sökt är språkvetarprogrammet i Uppsala, men man får inte veta förrän i mitten av juli om man kommit in elelr itne. Jag tar typ för givet att jag kommer in, men gör jag det inte så lär det ändå bli Uppsala men då försker jag nog hitta ett jobb där i stället. Har två lägenheter på gång där redan, så jag hoppas jag kan få en av dem iaf xD :)

2009-05-28 @ 20:01:06
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0