Planerar hemfärden

...ja för tydligen e man ledig idag iaf...

Så därför sitter jag nu å kollar på å försöker planera hemfärden till Jämtland...saken e den folks att det är möjligt att jag måste banga Jönköping och Lund... :S
MEN MEN...don't be afraid!

Mitt förslag är att vi alla möts upp i Göteborg istället??? Funkar det eller?

Jag & Anna landar på Landvetter den 29 juni kl. 13.20 så om vi träffas då har vi iaf några timmar kvalitetstid innan jag måste hemöver...mitt tåg går kl. 19.00 från Göteborg...vad tror ni?
Kan ni pallra er till Götet lr?

Ska börja jobba den 7 juli och kommer va totalpank när ja kommer hem från London så jag kommer ändå inte kunna hitta på nått me er förren första lönen kommer...å då ska ju ni komma till Fäviken :D
Å förresten kollade ju tom hur ni kunde ta er bäst till mig då ;)
Swebuss har ju börjat köra till Norrland vet ni väl :P

Sååå kan ni logga in på MSN så man kan speaka me er lr :P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0