Skutt, skutt tralalala...

...pang boom DÖD!??

Ja asså det e väl inte så himla normalt beteende lr vad???

Såhär va det iaf:

Jag ligger helt fridfullt å läser på gräsmattan när kaninen som jag fotade tidigare under dagen kommer skuttandes förbi alldeles bredvid mig....2 meter bort så bara faller den ihop och DÖR!!!
WTF liksom!

Jag kliver upp å går fram å kollar vad den håller på med å kaninen e helt stendöd!

Detta händer ju bara inte...men tydligen...
R.I.P lilla bunny...


(Kolla McGonagall i bakgrunden 0_o)


Imorse iaf så blev ja väckt av att mamma skickar ett "Tack-för-Mors-dagskortet-SMS"...Då va kl 06.22...
Men bestämmer mig för att det e ju lika bra å kliva upp å göra nått vettigt och eftersom solen redan börjat skina bestämmer jag mig för en joggingtur :)
Tog cykeln bort till en mindre trafikerad väg å sprang en runda innan ja cyklade hem igen :)

Sen låg ja å läste ut Stormblomma och sen började jag på en bok som heter Mina drömmars man... från kl. 08.00 - 15.00....så kanske inte så konstigt att mina bakben brinner trots att jag smörjde in mig med solskydd!
Men det va nästan värt det för det va så sjukt nice å bara ligga å va :D


På eftermiddagen SMSade dom som har Hero och undrade hur mycke jag ev. ville sälja honom för...så blev att ringa mamma å fråga va som va rimligt :P
Dock tänker ja INTE sälja honom om ja INTE kommer in på veterinärhögskolan i höst...


Familjen har kommit hem också...så nu sitter ja på mitt rum och laddar ner Prison Break season 3 till Anni och undviker att få några uppdrag av Elise ;)
Elise "vegetarianen" hade tydligen käkat chicken nuggets på McDonalds :P ....å på McDonalds hade även mamman glömt sin Mulberry handväska, sin Mulberry plånbok och mobilen  *låt mig iaf få småle lite*  MOAHAHAHA!

Nu ska jag bara sitta här vid fönstret å slappa och senare kanske jag kollar lite på Life is Wild lr nån film ...

PoK
XoXo

Kommentarer
Postat av: junie

Men lilla kaninen då :O :(

2009-06-01 @ 15:09:39
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0