Städa,rida,tvätta,stryka,hämta,skjutsa...

....& avsluta med kickboxning för att avreagera dig ;)

Allvarligt talat så varken hinner jag lr orkar lr KAN jag skriva inlägg samma dag som allt händer längre!
Detta eftersom Elise (som ni kanske märkt irriterar jag mig en stor jäkla aning på henne för tillfället) skriker och drar i mig så fort jag inte gör som hon vill...
OCH hon snor min data för att hon ska göra nått...och har jag datorn tar det inte många sek innan hon tar den ifrån mig och ska skriva med MINA vänner på MSN!!!
GAH!

Ja men varför säger du inte åt henne??! Tänker ni säkert...
Som om jag inte gör det! typ 100 ggr om dagen...men tror du att hon bryr sig lr ger sig!??
Ungen har ingen respekt för nån eller något!

Längtar till helgen...
...om man nu på något sätt kan få va ifred då, men familjen ska iaf till Badminton på hästtävlingar på lördagen (Jag skulle också velat följa men har inte ett korvöre kvar...plus att mamman inte vill ha med mig...)




Igårkväll blev det kickboxning också :D
SÅ SJUUUKT KUL!
Varför har vi nte gjort det innan S!!!!


Haha...vi visste dock inte vart studion låg så S råkade öppna dörren intill där en kille å hans tjej bodde XD
Killen såg inte speciellt glad ut när han slet upp dörren efteråt!
Å S frågade vart kickboxstudion låg ^^
- Around the corner! *booooom*

Vi hittade till sist dit och kunde helt klart konstatera att
  • Jepp, vi var de enda tjejerna
  • Jepp, vi skulle bara vara 6 pers + oss
  • Jepp, alla dom andra var typ professionella kickboxare...
Vi fick ut å springa en sväng i regnet, sen lärde vi oss lite olika kickar å slag sen fick vi puckla på varann lite...så nu e halva min bak helt blå :P haha nästan iaf ;)

Men va så himla skojj :D
Vi ska dock kolla upp kickboxningen på gymmet innan vi bestämmer vart vi ska gå :)


Imorse ringde inte mitt alarm...för min mobil hade dött...
Nån som har lust att köpa en ny mobil till mig kanske!??

En Sony Ericsson K800i skulle bli sjukt bra *blinkblink*  ;]


Nä om man ska jobba kanske...lr inte...

PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

du får säga åt henne att hon inte får några kakor om hon beter sig sådär. :)

2009-05-08 @ 12:09:57
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: junie

det är en sån telefon jag har, har haft den i två år nu och den funkar skitbra :)

2009-05-11 @ 19:42:00
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0