This day sucks...

...ja punkt slut.

Världens segaste dag å jag vill bara åka hem!
Det har sprungit folk här hela dagen trädgårdsmästare, paketbud, snartkommer  elektrikern å snart kommer Elise hem också..kan inte alla bara lämna mig ifreeed!

Regnigt, grått å äckligt ute å jag e sjuk å trött på allt...



Kan ja inte bara få åka hem???!
NUUU!




Dessutom är jag lite besviken på veterinärprovet i Danmark dock genuint jätteglad att Carro, Malin å Hanna kom in eftersom dom var bland de 30 bästa på testet! Verkligen glad för er skull!
Men....är lite besviken på mig själv...jag ville också komma in via provet....känns lite som...jaha...om ja inte vet nått om djur å sånt kanske det inte är meningen att jag ska bli veterinär...
Visst jag vet att jag kan massor om djur....JAG VET! och jag fick ju faktiskt intervju eftersom de trodde att jag kunde det me...
men ÄNDÅ! så sjukt irriterande å jobbigt...


jaja...stryk den här dagen så blir ja glad...

PoK

Kommentarer
Postat av: junie

så du ska åka dit igen?

2009-05-19 @ 19:38:33
URL: http://junieslashblunie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0