Tillbaka i engelska vardagen

...jepp back in buisness...

Var rätt sliten igår så när S föreslog att jag skulle komma in till Bristol å möta upp me henne å Hanna så kände jag att jag inte orkade mer fler resor :P



















[aww...saknar Köpenhamn...hoppas vi ses igen!]


Istället bestämde jag mig för att ut å jogga en sväng...dock bestämde sig ungarna för att hänga på...kan ju säga att det inte blev mycke jogging....fick vänta på Anni varannan meter å istället för att lyssna på musik som ja alltid gör när ja e ute å joggar så va jag tvungen att höra på Elise (som cyklade) som skulle snacka konstant...

Tänkte dra till gymmet men kände att det inte skulle va kul :P så sket i det å käkade upp de sista Salta fiskarna som jag köpt i Danmark istället ;)

Resten av tiden spenderade jag vid datan...fick veta att min ponny hämtats å fraktats till Sthlm där han ska bo tills jag kommer hem :)
...mindre kul va ju att veta att Fluff bitit en av tjejerna som hämtat Hero...suck...blir hem å socialträna honom igen när jag kommer hem...

Annars måste jag säga att stämningen här hemma är helt ok! Konstigt nog liksom...visst ungarna fick säga till mamman att hon kunde väl sätta sig bredvid mig igår vid bordet när Elise tagit hennes plats men annars e allt typ som vanligt :) skönt...

Å idag är det typ "Fri-dag" så alla e lediga från jobbet (tom. JAG!) så jag får se vad jag hittar på...inte så mysigt väder ute än iaf...mulet å lite blåsigt så kanske blir att kolla klart på The Curious Case of Benjamin Button som jag somnade ifrån igårkväll ;)

Dessutom har jag ju 5 nya avsnitt av Greek att se :D Tack vare att Kitty påminde mig om en av mina favvoserier ^^ Thanks!

Blir att börja kolla nu innan ungarna upptäcker att jag e vaken ;)
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0