Too windy...

...4 my taste anyway!

Gillar inte när det blåser...det vet alla som umgicks me mig på Segerstad :P Klagade alltid på att det blåste...
"Det e ju bara en liten bris"...
jo tjena, där jag bor räknas det som full storm iaf :P

Idag började dagen med att jag hämtade upp Annis kompis Jemima i Wells vid halv 9...sen blev det till att städa, skura, tvätta, stryka...ja ni vet det vanliga roliga...

Drog sen till Wedmore å postade min ansökan till en högskolekurs som heter:
Husdjur - förutsättningar & behov 60p

(Det blir backupen om ja inte kommer in i Köpenhamn till hösten eftersom ja inte har nå andra planer...)

Har nu även ansökt till 2-pers studentlägenheterna i Köpenhamn tillsammans me Carro som kommit in :) Nu får vi hålla tummarna ^^


När jag va i Wedmore hyrde jag även en film (Bedtime Stories) och köpte sweeties till Anni å Jemima...
Letade sen fram cykeln ur stallet å drog iväg på en cykelutflykt i min ensamhet ^^
Är så himla skönt att cykla här för det är relativt platt å jättefint landskap å även om man inte riktigt vet vart man befinner sig så hittar man ändå alltid fram till sist ;)

Väl hemma drog ungarna ut å red å eftersom kompisen inte va så van ryttare fick ja följa me till fots, så fick mig en gratis promenad på köpet :P

Sen blev det lunch, räkmacka samtidigt som vi kollla på hyrfilmen som va helt ok :)


Nu väntar jag bara på det ödesdigra samtalet att jag ska hämta hem Elise från hennes kompis...tänk va lugnt å skönt det är här hemma utan henne...oj, man kanske inte ska säga så...men SÅ ÄR DET!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0