Vad jag kommer sakna när jag åker hem....

...ja finns ju faktiskt vissa saker som är toppen här me :)

Har just varit ute på en ridtur på Hanna, tog det rätt lugnt så att hon inte skulle hosta...monterade även bort nosgrimman från tränset så hon skulle kunna andas ännu bättre ;)  á la westernstyle ;)

Inte mycke regn idag hittills iaf :)

Men så till vad jag kommer sakna i England (kommer säkert glömma nått men lite av det iaf :)

- Det vänliga folket
Generellt är folk mycket trevligare här än vad man är i Sverige.
Man säger förlåt om man råkar stöta till någon i affären, man tackar och vinkar om någon släpper förbi en när man är ute och kör, man vinkar för att säga ingen orsak när man själv släpper förbi någon, man vinkar och tackar för att någon saktar ner eller väntar när man är ute och rider, man säger ingen orsak om man saktar ner eller väntar....ja ni fattar ;)

- Landskapet
Det är sjukt fint med det öppna kulliga landskapet som alltid är grönt med små träd här och där. Och de små söta stenhusen som ser ut att vara från en annan tid...

- Vädret
...
ja när det är bra väder så är det riktigt bra väder :)

- Gymmet
Ja faktiskt!
Jag kommer inte signa upp för nått gym när jag kommer hem iaf, så jag kommer helt klart att sakna att dra till gymmet tillsammans med S :)

- Affärerna
Det finns så mycket snyggt i de engelska affärerna! Kommer ju helt klart sakna Cabot Circus ^^

- Utekvällarna
Ja, så sjukt skön stämning i stan när man är ute, alla är avslappnade och man kan gå fram å snacka med folk man inte känner utan att bli idiotförklarad som man skulle bli i Sverige! Dessutom är det mycket billigare att ha en superbra festkväll i England!

- Vänner
Kommer sakna alla man träffat här...chansen är ju inte direkt stor att man kommer ses igen (om vi inte drar på Eurovison i Norge nästa år då S & H ;)
Men de franska och tyska tjejerna kommer man ju knappast se nånsin igen...

Kommer jag kanske tom. sakna det här utanför dörren varje morgon? ^^



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0