A bit too windy over here...

...ja idag fick man hålla i sig så man inte blåste bort :P

Nja kanske inte riktigt så men nästan!
Det dåliga va att det va supersolig så ville verkligen gå ut men inte mysigt när det stormar...om man inte e inne :P
Man ska faktiskt inte kombinera solsken + storm OKEJ!?

Men tvingade ut mig sj på en promenad round the block å det va faktiskt skönt, bara man vred upp Ipoden tillräckligt högt så man hörde musiken å inte vinden :P

Sen avtog vinden lite å jag la mig ute vid skjulet (fult ord...) för det va enda platsen här som d va någorlunda vindstilla...började läsa min bok Stormblomma å lyssnade på Jumper  på Ipoden ^^
Riktigt nice var det :)



Sen kom Elise hem...å jag käkade en banan...å sen blev det världens argumentation IGEN om att jag äter all deras frukt och att jag inte har rätt att äta så mycket frukt (alltså 2 frukter om dagen...)....GAH!!!
Blev så arg å tror vi diskuterade det där i säkert 10 min!
Ingen vann..men kan ju säga att jag kommer fortsätta käka minst 2 frukter om dagen!

Å nyss va det gymmet som gällde...å idag va d tydligen ungdomsträff lr nått där :P Har inte sett så mycke ungdomar här i trakten sen ja kom hit faktiskt ;)

Idag blev det 5 min gång & 12 min jogg på springbandet, 10 min på "springmaskinen", 3x15 "armgrejen", 10 min cykling, 15 rygglyft å 60 situps...
Fasen d ska väl ändå räcka!!! Gymmar ju typ 4 gånger i veckan! GAH!

9 stones!! Gå å dö!


PoK

Kommentarer
Postat av: sandra

men nu får de väl fan ge sig angående frukten!! säg åt dem att vara snälla nu, annars kommer jag och stoppar in en banan nånstans där det inte är skönt på dem..

2009-05-11 @ 23:33:55
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0