Dissekera en höns

...är skojj det ^^

Idag hade vi fågel anatomi och fysiologi på förmiddan å efter 12 så fick vi ha praktiskt lektion :)
Då hade vi fått 3 hönor från Pelle & Lisa som vi skulle dissekera ^^

Jag fick snitta å skära, va lite kul faktiskt :P Om man kan säga så utan att räknas som störd eller potentiell seriemördare :P

Vi tog ut å kollade på alla organ å vi hittade tom ett fullgånget ägg å vår höna :P Lite coolt ^^

Kunde typ skrivit 1000 saker till men ja orkar fan inte...allt e bara skit å innan ja börjar låta för EMO så lägger ja ner det här inlägget...

PoK




Kommentarer
Postat av: sovereign

Jag tycker det är läskigt och hemskt att se det döda djuret först. Men när man väl börjar skära är det intressant =)



2009-11-24 @ 22:44:28
URL: http://ssovereign.blogg.se/
Postat av: junie

Haha rubriken var bäst, dissekera en höns?! ;)

Hörru vi kanske skulle kunna starta en emoklubb du och jag, jag har nog aldrig varit så emo som jag är nu :/ Livet suger verkligen.

2009-11-25 @ 13:03:58
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0