Ny kurs & pluspoäng för Monki

...så ere...

En dag med cellen och vävnader...imorn ska vi dissekera höns :D Ok jag kanske e lite störd, men tycker det ska bli askul ^^

Nu ska jag intala mig själv att jag iaf pluggar danska genom att kolla på Paradise hotel...jag veeeeeet! Det är det sämsta programmet som gjorts...men man behöver inte använda hjärnan för att kolla på det iaf ;)

Orkar verkligen inte göra nått...kan man va så skoltrött?
Jopps tydligen...men  hoppas den här kursen blir kul iaf :)

Sjukt trött så orkar fasen inte det här....

MEEEEN...

Måste iaf säga att Monki får pluspoäng!


Min tröja som jag köpte där för 2 månader sen gick sönder när ja tvätta den.
Så va ner på stan å skulle byta den...gick in och väntade mig att få berätta hur många gånger ja tvättat den å hur mycke jag änvänt den ja bla bla osv.... som man brukar få göra om man ska byta nått!

Men tjejen bara:
- Jaha vill du ha en ny? Vilken storlek var det?

Jag bara - Ehhh...xs/s ...

Sen va det bytt å klar :)
Många plus!

PoK


Kommentarer
Postat av: Junie

haha eller så var tjejen i kassan bara väldigt trött och orkade inte fråga en massa^^

2009-11-23 @ 21:09:24
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0