Sjukt trött...

...hoppas d inte är nått sjukligt bakom dock...

Fattar inte men e så satans trött...funderar på att börja knarka koffeintabletter för att hålla mig vaken på föreläsningarna liksom :P

Tror ja råkade somna typ i 2 sek ett antal ggr både igår och idag...
...dock inte så konstigt när det verkligen var aptråkigt...
ja menar hur kul låter ljusfysik å ljudfysik...

Ja menar ordet fysik får ju vem som helst å slockna på en gång...å hjälper ju inte att föreläsaren nämner att "detta är enbart fysik" i varje mening...

Nä hoppas ja blir piggare nu...imorn e det studiebesök hela dagen :) det blir nog lite roligare :)

Orkar inte skriva nå mer...ska ner i tvättstugan för 3:e gången nu...satan va tvätt man har...

PoK


Kommentarer
Postat av: Kitty

Min föreläsare när jag roade mig med annat avslutade varje gång hos sagt nåt med att säga " är nu med mig nu! " Undra om hon trodde att vi gjorde nåt annat ;)

2009-11-12 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0