Halloween närmar sig faktiskt...

...så vem ordnar största partyt??? ;)

Och vart kommer festen fortsätta? Vet att Marité alltid har Halloween-party och förra året så va d på O'learys också...så vart blir det i år? :)

Ja för det måste ju fasen bli ett party annars kommer ja springa runt utklädd på stan alldeles för mig sj ^^ För jag har just kommit på vad jag ska va utklädd till...jag menar det e ju det halloween går ut på ;) Att äntligen slippa se ut som sig sj ;) haha....



Vad jag ska va??
...yeah sure I'm not telling u :P

PoK


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill oxå klä ut mig hehe!! Det är så kul!

2009-10-20 @ 23:47:33
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0