Party på GIII ^^

...yes det var gårdagens bravader ;)

På fredagen hade vi djurvård å sprang runt å hanterade råttor å degusar å sånt (damn va degusar kan hålla i sig!), det va nice att  äntligen få hantera lite djur som sagt :)

På kvällen var det utgång som gällde och när jag väl sprungit ut från badrummet med håret på ända och letat reda på och guidat Junie fram till lägenheten så började kvällen på allvar ^^
Som vanligt blev det mycke tid till å fixa iordning sig ^^ men hallå tur man e tjej då är det tillåtet ;)
Började lite förfest å snack hemma hos mig sen ringde Liv och vi gick ner på stan å det blev förfest ovanför Indiska  med henne och 2 av hennes killkompisar ^^
Måste ju säga att jag äger ju faktiskt på Mario Kart!!! När jag spelar mot mig sj *höhö*

Iaf när vi kände oss nöjda va väl klockan runt tolv så då drog vi ner på stan...kollade in Pause men där satt d fullt me folk så vi drog till GIII direkt...å där va det ju inte direkt mindre folk!!
Så vi fick väl köa ett antal minuter innan vi blev insläppta, tom. Anna fast hon inte trodde hon kunde komma in på 21 ;) Hur var det med det positiva tänkandet? Tur att jag dubblar det för dig annars skulle Universum inte ge dig nått gott tillbaka Anna :P


Inne på GIII fick man ju bekräftat att det är där alla studenter befinner sig iaf...iof så träffade jag inge kul folk men var ju lite folk från klassen som man stötte på så d va ju skoj :)
Men vi partade å dansade till Britney & Five på 90-talsgolvet tills vi inte klarade å hålla oss för skratt längre å gick sen ner i källarn istället å på d dansgolvet skulle man ju behövt lite X för å hänga med i den musiken ^^
Men som sagt vi hade skojj och det va det som räknades...

Gick ut strax innan de stängde å gick till Subway å värmde oss lite medans vi väntade på att Liv å gänget skulle hitta ut å möta upp oss...det va tänkt att vi skulle på efterfest hos dom också men kände att jag ville komma upp i rätt ok tid dan efter å köra till Oviken så vi skippade det å drog hem till vovvarna istället :)


Sov sen till 11 å vaknade av en tass i ryggen ;) Då hade Toffee vägrat gå ut me Anna och MINSANN visat sin ovillighet att följa med henne genom att hoppa upp i min säng å trängas...haha inte utan min matte lr vad?? ;)

Drog sen hem till Oviken me min knasiga bil...(nån som är bra på att laga Ford???)

Väl hemma blev det inge mer åkande utan blev istället så att jag drog på mig ridbyxorna å vandrade bort till stallet till min gnägg med otroligt mycket överskottsenergi ;)
Idag gick han då lika snabbt som han travade så för att få honom någorlunda trött så fick jag longera honom efter jag ridit klart å sen fick han följa med mig och mamma medans hon mockade å fixade innan han fick gå tillbaka till hagen :)

Sen har jag bara slappat...tänkte läsa Klimateknikboken men glömde visst den...oooops ;)

jaja...nu orkar vi inte me å skriva nå mer ;)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0