Sthlm t&r

...ja sånt kan man syssla med när mani nte har nå bättre för sig ;)

Ja, eftersom Norge-veckan blev inställd så drog jag till Sthlm för billiga tågbiljetter köpta på Tradera (Tradera is the shit!)


Så va utanför Väsby/Vallentuna tors-lör, å på lördagen träffade jag Lisa en sväng på centralen, typ 20 min å vi drack en frukssmoothie ihop å snacka lite innan ja sprang till tåget ^^
Askul å se dig igen iaf!

Å nu e man tillbaka hemma sköööönt!
Drog direkt till Oviken när ja anlänt till stan igår...trots att det va asmörkt och regnigt och mina vindrutetorkare inte fungerar så jag fick köra på känsel...låter säkert va xD

Idag när man vakna så var det snö utanför fönstret ^^ Å en bit härifrån lite längre upp mot fjällen så hade det snöat 50 cm blötsnö och plogbilen hade kört fast xD HAHA så kan det gå ;)

Hade tänkt rida idag, men va för blåsigt å halt å jag för trött
Hade tänkt borsta Toffee idag, men hon va för blöt å jag för trött ;)

Just nu är pappa ute i garaget å byter till vinterdäck på min bil, duktig pappa ^^

Å just det
jag & Emelie håller tummarna för en lägenhet, en 2:a på Odenskogsvägen :) Får veta om vi får den om typ 1-2 veckor :)
SKulle va skönt med lite mer space ;)

Nu ska jag fortsätta å inte göra nått vettigt istället för att plugga alla dom där 600 sidorna som vi ska kunna utantill tills på tisdag ;) Låter som en bra idé va? :P

PoK


Kommentarer
Postat av: sofiee

men haaaaallååå jag bor ju typ i vallentuna :D

2009-10-04 @ 23:13:54
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Junie

träffade du inte den där killen?;)

2009-10-05 @ 11:19:20
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0