Helgen :)

...den kom å gick

Å blev väl inte så mycket vettigt gjort kan jag inte påstå, men litte ^^

Va ute å red på gnäggen å idag så va han lite dampig eftersom det både regnade och blåste PLUS att jag skulle rida på den nyslagna åkern :P
Jepp...blev ju så att jag fick leda honom halva åkern tills han lugnat ner sig litte :P

Utöver ridturerna har det inte blivit så mycke...mest slappat å tagit det lugnt...va jättetrött efter veckan så sov en hel del...tog även siesta på dagen ;)


Nu e man tillbaka i lägenheten med vovve å pelargon ;)
Haha ja jag snodde med mig en blomma av mamma :P hoppas den klarar sig ett litet tag iaf ^^

Hade även fått hem min snygga Paris-affisch så nu har jag ännu lite mer Pariskänsla här i lägenheten ;)

Å som jag sa så e Toffee me nu :) Känns himla bra å nu när vi fixat iordning så att inte Katla kan ligga å stirra på henne (Toffee smög nämligen in i ett hörn när Katla låg å stirrade å morrade på henne ;)

Imorn e det tillbaka i skolan igen, näringsfysiologi på schemat :) inte obligatoriskt men vi flitiga studenter som vi är åker dit iaf ;)

Nu ska jag sitta här å glo en stund...inte för länge dock...upp å jobba imorn som vanligt...yey :/

PoK


Kommentarer
Postat av: junie

sv: En dj jag träffade när jag åkte på cinderellakryssning i början på augusti :)

2009-09-14 @ 16:13:06
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0