I staden :)

...inte den stora men den lilla ^^

Imorse när jag skulle smyga in å käka mat så låg det fan folk å sov överallt i hyresvärdens lägenhet..ok överallt e väl kanske å överdriva men det va då inte lätt å smyga in obemärkt å käka frulle iaf!
Hyresvärden låg med öppen dörr i rummet precis bredvid köket, på golvet låg hunden å nån av sonens kompisar låg inne i soffan i vardagsrummet...så tyst som möjligt å så snabbt som möjligt käkad ejag lite yoghurt å flingor å drog :P
Gud va skönt det skulle va me eget kök!
Ja idag va vi 4 st på övervåningen när jag jpbbade...en aning bättre än att vara själv!


Vid 10 drog vi ner på stan å Anna shoppade jacka och vinterstövlar...själv så gick jag på MQ å trånade efter världens gosigaste Bondelid-tröja...köp till mig!



Gick sen å hämta ut ett paket till Anna å sen gick vi till Lulens å Anna bokade in lite körlektioner...

Väl tillbaka i lägenheten blev hundarna glada å vi drog på promenad ända bort till Lidl :P Jepp LIDL! För är man student så är man ;)
Köpte lite allt möjligt men bäst va inköp av Digestive 3 paket för 16 kr ;) Bästa fyndet i år ^^

Har nu suttit å kollat på Kalla fakta om dunproduktionen när de plockar levande gäss...FY FAN säger jag bara...blir inga mer dungrejer för mig inte...

Nu ska jag kanske ta å titta på en ny serie som jag laddat hem, 10 things I hate about you heter den (precis som filmen) kanske e bra återstår att se...

PoK

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

ja, och jag tränar ju bara kvällar. så om du går förbi där på kvällen någongång kanske vi ses ;)

2009-09-16 @ 21:11:35
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0