Mooootviiiiiind :P

..ja man kom ju mer framåt än bakåt!

Va just ute på en cykeltur bara för att jag hade lust å för att solen sken =o)
...men som sagt det blåste liiite å min cykel e ju inte den mest lättrampade heller ;)

Var vaken till 03.36 lr nått bara för att ni vet jag ville ;) jepp ungefär så va det ;)
Mina föräldrar å tant Anna verkade tycka jag va lite störd men vaddå :O

Men gjorde ju iaf en fin bild på mig "Hulkan" ;D

Rösta gärna  ^^

http://www.kexperience.se/godochglad/

Imorse va jag ute å red på ponnyn å han va lite vild eftersom det blåste så det blev lite skutt men det gick bra :P
tom. tant Anna fick sig en ridtur när vi kom tillbaka till stallet ;) Hon va så duktig så ^^

Hm...gjorde jag sen då?
öh...jag...just det vi bakade! Anna å jag bakade sockerkaka med kardemumma, citron å hallon :D Den blev mumsig ;)
(jag är den enda som vet det än :P)

Sen lekte vi en stund me vovvarna,plockade lite krusbär,skurade ur ett vattenkar å ja sen käkade vi matjessill ^^

Läste även lite i kursböckerna om mjölkkor som kommer va det första vi läser om ...som sagt det är ju 05.30 som gäller på måndag...

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite här...kanske se nån film :) vi får se vad som händer å fötter :)

PoK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0