Skogsritt vs. Växtodling

...hm hard choice man ;)

Nä knappast ^^
Ledig idag då medans alla andra sitter å nördar växter i nått klassrum :P Kan ju dom roa sig med...sj drog jag ut på en lång skogsritt på Hero & ÄNTLIGEN fick vi trava litegranna också :)
Lite blåsigt idag men annars perfa väder för ridning :)
Love my pony


Efter det så hade jag å Anna ett litet hundträningspass på gräsmattan...körde bla. rutan med Toffee å e förvånad att hon kom ihåg så pass mycke! Va ju iaf minst 8 mån jag körde det med henne senast...good girl :)


Har varit lite halvseg hela dagen så annars har det mest blivit sitta framför tvn lr vid datan..

å NU GREEK !!!
Yes, 1 avsnittet på 3:e säsongen ligger ute :D

Yey det va verkligen på tiden ^^

PoK

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tur att någon har koll på GREEK! Nästa avsnitt är på väg ner nu tack vare dig ;)

2009-09-02 @ 19:14:02
Postat av: Cart

Ah nice nu kan jag äntligen se din blogg igen! Är hur trött som helst, ska sova nu :P Ah härligt att rida, det vill jag också göra!! Skulle va kuuul!

2009-09-02 @ 20:50:17
URL: http://misscart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0