Biiiiiileeeens dag...

...mer än vanligt iaf ^^

Jag e verkligen inte en sån som kan nått om bilar överhuvudtaget! Å det e sant att jag vet typ hur man kör och hur man tankar, men that's it ^^
Anledningen till att jag inte kan nått om d e att jag tycker bilar e det mest ointressanta som finns...(lr ja efter fysik då kanske ;) och då bryr jag mig inte om att lära mig det heller :P
Räcker väl och blir över att man lär sig det man tycker e kul och det man faktiskt måste lära sig ^^
Jag menar, det finns ju hur många som helst som e bättre på bilar än vad jag e så det e ju bara att fråga nån om man har problem ^^
...dessutom har man ju faktiskt en förmån som tjej där eftersom ingen förväntar sig att man ska kunna nått om bilar heller XD typ enda bra saken me att vi inte har ett helt jämställt samhälle ;)

Men jag e ju inte dum så jag hjälpte ju iaf pappa när han skulle fixa lite grejer på bilen ^^
Så hjälpte till å kolla extraljus å helljus å sen försökte vi leta efter nå ställe där en oidentifierbar kabel som hängde lös kunde passa ^^ ...detta gjorde jag genom att ligga å kråla under bilen för å hitta nått uttag där den kunde passa men utan resultat....
Å medan pappa drog ur dubben ur mina vinterdäck (eftersom ja inte har nå sommardäck å dom här däcken inte skulle hålla en vinter till) så dammsög jag bort alla löv å barr som va under motorhuven XD
...tyyyp på tiden, har väl legat där i ett år lr nått ^^
Så nu slipper man få gamla löv i huvet när man sätter på fläkten i bilen :P Alltid ett plus ^^

I ridbyxor, en jacka med hästbajs och all världens skit på och solglasögon (:D) ...drog vi sedan iväg till macken å köpte nya lampor och nya vindrutetorkare (woohoo OXÅ på tiden! XD)

Fick tom. hjälpa å sätta på vindrutetorkarna eftersom pappa inte fick på dom och fick visa mina tekniska skills lr ja...min logiska förmåga lr nått iaf ;)
Så nu tänker ja inte pilla på bilen på ett bra tag ^^ det överlåter jag till nån annan jag har gjort nog för några år framåt ;)
Right? ;)

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0