Life has it's ups n downs

...och idag var inget undantag...

Kan dela upp dagen i plus och minus, kan ju börja med minus så man får det överstökat :P

- Jimmy åkte hem till Stockholm igen :(

- Stormstartpå kursen i Djurvälfärd med uppsatsskrivning (men hoppas dock att mitt uppsatsämne blir bra efter mycket velande mellan ämnena nu på eftermiddagen)

- Absolut pank och INGA av de sommarjobben jag sökt svarar på mina mail!

- Vill åka och hälsa på valpen utanför Karlstad men har ingen tid att ta till det

Men på plussidan ligger ju det lite idag också som nästan väger upp...men inte riktigt :P 

+ Fick ÄNTLIGEN kallelse till veterinärprovet i Köpenhamn den 8 maj (äntligen kan man andas ut...dom har iaf fått min ansökan :P)
Så nu har jag bokat tåg+buss t/r till Köpenhamn och boende på samma ställa som förra året...blir en lååååång färd....


+ Blir även Oviken ist för Norge imorn....känns faktiskt skönt...annars hade det inte hamnat på plussidan :P

Nu ska jag göra chokladbollar och sen fortsätta med uppsatsskrivandet :)

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0