♥ u will be missed

...D-day närmar sig...

På lördag kommer dom & hämtar Hero...
Har inte haft mycket tid att tänka på det & det kanske är bra...
Känns konstigt att vara i stallet nu och tänka...det här kanske är sista gången, det här e sista gången... :S Känns inte bra alls...men jag tror att han kommer få det bra min älskade lilla ponny...

Min kära lilla ponny

"På fyra ben går den som jag gillar allra bäst,
gillar, gillar, gillar allra bäst.
Jag sitter på hans rygg för han är min lilla häst,
är min lilla häst.

Vad du är söt min kära lilla ponny.
Vad du är snäll min kära lilla häst,
Du säger ingenting min kära lilla ponny,
men du är den jag gillar bäst.

Av allting här i världen jag önskar allra mest,
önskar, önskar, önskar allra mest
att aldrig jag skall skiljas ifrån min lilla häst,
från min lilla häst.... " :(

 

PoK


Kommentarer
Postat av: Sofia S

Hej! Tänkte bara fråga om Hero är en Haflinger och om du vet om han har varit uthyrd till en ridskola i Ö-vik... Jag tycker att jag känner igen han!! En toppenblogg!! Kram

2010-05-05 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0