Hemma på "lov" ;)

...smiiiiile :D

Skulle dock le ännu mer om det va så att man kunde gå ut utan att frysa ihjäl...jag menar 32 minus nu får ni ju ge er där uppe :P

Jag vill ju rida min pålla å åka skidor å iaf låtsas åka lite snowboard nerför vår nedfart...som inte kan kallas för backe men som iaf kan kallas för lutning ;)

Ja men iaf så är jag ledig den här veckan eftersom jag inte går "Får & get"....jag menar det räckte väl med att jag lärde en getbock att snurra mha av klicker och target föraa torsdagen ^^
Det va faktiskt lite kul ^^ jag menar det e väl inte supermånga som tränar bockar med klicker liksom ^^
Tog iaf en timme tills han fattade vad det var jag ville ^^ å det var från att klicka in honom tills han lärt sig att han skulle snurra då man visade targeten åt det hållet :) Duktig get! BOCK menar ja ;)



Trots kylan idag så blir det nog ett bad av Toffee för hon STINKER verkligen! blir att blåsa henne torr med hårtorken :) Tur att hon går med på det mesta min lilla plutthund :)

 

PoK


Kommentarer
Postat av: sovereign

Haha vad roligt att klicka en get! Fast det går väl med de flesta djuren egentligen:D



2010-02-22 @ 14:17:39
URL: http://ssovereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0