Kemi times two?

...no thanks?

Nä jag känner att det inte är värt det...att sitta hemme i lägenheten och vänta på att få ha kemi...låter inte som det roligaste man kan hitta på...
Så ingen mer kemi för mig för tillfället...

Skulle ju åkt tillbaka till stan idag men kändes inte värt det när jag inte har nån lektion (längre) imorn...har diskuterat för- och nackdelar fram och tillbaka många gånger och my mood och nackdelarna vägde över...



Undrar bara vart mitt livliga glada jag som alltid hittade på saker tog vägen?

Det blir kanske såhär när man i 3 år levt så nära på människor och har haft vännerna bara en dörr bort...och nu är allt bara tomt och dött...
Ibland önskar man tillbaka de små stunderna med filmkvällar, pluggkvällar, hundkvällar eller bara våra flumkvällar ^^


Ska iaf kolla lite på etologin nu... även fast den kursen inte heller känns särskilt spännande för tillfället eftersom den förra etologikursen var mycke bättre...

POSITIV



Lite längre tur på min älskade pålle iaf :) Vissa bra saker finns fortfarade kvar...imorn kanske det blir en till skidtur med vovvarna också om det är fint väder :) det vet man ju aldrig...

Nä som sagt lite etologi nu...tills tålamodet med att läsa samma ämne 2 ggr försvinner igen...att plugga utan mål funkar inte för mig...



PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0