Kylan är över & här sitter jag...?

...har iof varit ute på skumpat runt på pållen idag :)

Var dock tvungen att longera bort överskottsenergin han fått under alla dom här kalla dagarna...så mina händer var ju halvt döda när jag väl kunde sitta upp ;)

Men sen va han minsann duktig å tog alla galoppfattningar rätt :) både från skritt å trav ^^ duktigt för å vara min pålle iaf ;)

Sen va jag å Jimmy å åkte spark me vovvarna en liten sväng, det va skönt att äntligen kunna vara ute utan att halvt kvävas av kylan...jag menar -36 e ju liiite överdrivet....


Jimmy e ju förresten fast här sen typ snart 2 veckor tillbaka :P var meningen att han skulle åka hem efter en vecka å att ja skulle följa till sthlm å stanna där en vecka nu när ja va ledig men det blev ju inte så :P
Har ju varit LIIITE kaos i tågtrafiken om nån lyckats missa den lilla detaljen ;)


Så vi har varit i Oviken en vecka nu och roat oss så gott som möjligt...(tyyyyp åkt skidor...se Gunde nedan)



...men imorn blir det nog stan iaf :) Kanske ska dra in lite på bokrean me :)
Hade ju lite slut på pengar där ett tag eftersom jag betalade tillbaka hela lånet som jag tagit :P Men nu har ja fått in det nya lite mindre lånet på kontot så nu kan jag roa mig lite igen :P ...lr nja roa mig vettefan...men kan ju iaf tanka å köpa mat ;)

Nu ska ja gå å va lite social igen ^^

PoK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha din "Gunde" är bättre på längdskidor än jag iaf! :P Hans dialekt verkar ha inflytande på dej, btw... ;)

2010-02-25 @ 17:28:28
Postat av: Junie

Va va va? Har du skaffat kille? :) känner mig retarded

2010-02-25 @ 20:37:52
URL: http://sockeriogat.wordpress.com
Postat av: jimmy

se o lär.. haha

2010-02-26 @ 20:22:17
Postat av: jennie

Hejsan:) Hittade hit av en ren slump. Jag har häst i samma stall som Hero stod i när linnea hade honom :) vi saknar honom att lite grann..han var ju som e vovve och skulle bita och bära precis allt ;) har massor av bilder på honom och jag red honom ett par gånger..underbar häst:) Vill du prata mer så kan du adda mig på [email protected] eller om du vill skicka mail eller vad som helst:) Hoppas allt är bra med honom:)

MVH Jennie

2010-03-11 @ 02:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0