Skönt med blåskatarr???

...nä inte direkt!!

Hann knappt komma hem från SThlm innan ja åkte på det asså...så nu sicker ja här i pimplar juice...hade ingen tranbärsjuice så har hällt i mig lingonjuicen å är nu inne på svart vinbärsjuice ;)

Bara det går över fort så blir jag nöjd....tänker då INTE gå till nån läkare...dom är bara läskiga och inte riktigt normala i huvet...

JA menar..hur kan man bli normal när man suttit å pluggat och isolerat sig från omgivningen i typ hur många år som helst??
Får man social kompetens på det viset??
...för jag trodde det va rätt viktigt i det yrket men ;)

...jaja nog om det innan jag får alla läkare upprörda...då skriver dom väl in mig på nått psykhem för att hämnas ;)



Resten av lovet ska jag försöka plugga så mycke som ja orkar.......orkar ja ;)

Imorn blir det iaf å dra till besiktningen med bilen...suck...09.10...tur att pappa följer me hatar allt som har med bilen å göra :P

Hoppas bilen har mindre problem än vad jag har bara....tvivlar men man kan ju leva på hoppet en liten stund till iaf :)

Ikväll ska jag käka krabba och njuta lite av det lilla lovet som är kvar...
...fattar inte hur det kunnat gå så snabbt! Har inte ens hunnit ut å åka längdskidor :O måste fasen försöka hinna det... nu har ju isen lagt sig på sjön också så nu har man ju lite yta å åka på :)

Nä nu ska jag fortsätta pimpla min svartvinbärsjuice...ha d!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0