Tenta å ännu mera ledighet =D

... ^^

Yey tror det gick helt ok på tentan trots att jag kanppt varit på några föreläsningar alls och knappt pluggat nått alls innan tentan xD kan d bli bättre??  höhö ;)

Såg på schemat att ja e ledig till den 25 mars nu me ;) också jäääkligt positivt känns som man har det rätt slappt nu faktiskt fast snart drar ju djurhälsan å djurvälfärden igång men känns som att de kommer bli helt ok kurser i jämförelse me dom man knagglat sig genom :)

Och jag fick min för tidiga födelsedagspresent igår :D En jättestor silver spegel som jag önskat mig :D Thanx mum n dad ^^

Så sol är det enda (öhh...nästan ;) jag önskar mig nu så man kan åka hem å pimpla upp dom där äckliga maggotarna ^^



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0