Jobbintervju och Pixie-planer!

...ja herregud känns som stressnivån aldrig går ner :P

Hela tiden nya saker att planera in...idag kom ett sms om att Tv4 ska komma och filma killingagilityn och jag blev tillfrågad om att komma och klickerträna killingarna på morgonen så kl. 8 imorn ska jag befinna mig på Rösta :P



Kl. 15 idag var jag på en hund-& kattbutik på intervju för jobb...dom skulle försöka fixa så jag kunde jobba men det var lite osäkert eftersom jag inte kunde jobba de 2 första veckorna i augusti så det är bara att hålla tummarna!


Så imorn eftermiddag måste jag åka till Oviken för att "bordsträna" Pixie...ja herregud...hon sa ALDRIG sitter still! Hur ska det gå till att hon ska kunna sitta alldeles stilla på ett bord medan en domare pillar på henne..hon kommer ju förvandlas till vamyrkaninen på nolltid XD

Ja men just jag kanske inte sagt att bordsträningen är för att hon ska till Mora och ställas ut på lördag :P och jag vägde henne i förrgår å då vägde hon 1150g och de ska väga mellan 1,3- 1,7 kg för att få högst poäng så imorn efter killingagilityn ska jag åka in på djuraffären och handla lite "fetmat" till henne och se om vi lyckas fläska upp henne på 3 dgr XD



Blir dessutom tassbad på onsdag för stackars Pixie..undrar verkligen vad hon tycker om det :P ska skrubba dom små fossingarna med galltväl (O_o) tills dom blir fläckfria :P

ja stackars Pixie...inte nog med det så måste hon med enda ner till Karlstad innan utställningen eftersom jag ska åka och hälsa på valpen på fredag (Leszlo kommer han heta när jag vet vem av valparna som är min ;)
direkt efter jag varit där blir det upp till Mora, checka in på vandrarhem, och innan kl. 9 på lördag ska kaninerna befinna sig i sina burar...så ja stressa stressa!

men nuuuu ska jag ta det lugnt i nån timme iaf :P


PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0