NaDa...

Ok idag hände verkligen inget speciellt alls skriva om...

Men vovven är bättre verkar det som :D

Försöker få tag på Wrangler-jeans som man kan rida i som inte kostar över 1000 spänn :P tror ni det funkar bra lr?

Inte sååå kanske...

Haha jo förstås jag & Frida + Kajliden & Emma va uppe hos rektorn och hade möte med Margaretha XD
Men va inte så farligt som det låter faktiskt ;)

Tog mest upp vad hon kunde förbättra i undervisningen osv...så vi va himla schyssta egentligen...

Dessutom ska dom kolla upp det där me mitt VG i Engelska A som jag tjatat på dom om i 3 år nu!!! Det va ju på tiden kanske att dom fattade att det e nått fel på det *grr*
Hoppas jag får upp det till MVG :D

DÅ BLIR JAG GLAD!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0