Bristol shopping mall :D

Älskar dom stora köpcentren som finns här med massa roliga butiker!

Igår vid halv ett åkte vi in mot Bristol...Stella körde 3-filiga motorvägen...blev ju nästan lite skraj av att bara åka med...
50 miles/hour är hur fort du får köra på de stösta sträckorna...men det betyder ju inte att nån gör det :P
80 miles/hour, är det som gäller minst!

Får se om jag vågar mig ut på dom där vägarna...kanske kan bli så att jag måste köra där redan nästa vecka...*andas andas* ;)

Kom iaf fram efter en stund..(inge aning hur lång tid det tog faktiskt) & jag gick med Anni (Annabell). Kände att jag var på shoppinghumör idag så det va skojj :)
Dock kände jag på mig att man va tvungen att vara snabb med sina inköp innan Anni tröttnade å ville sitta ner å käka....tog kanske 10 min innan det uttalandet kom :P meeeen...jag fick henne att hålla ut ^^ hehe...köpte att par pyjamasshorts £10La Senza (likadan butik som du drömt om Sofie ;), ett par jeans+bälte £30Bay & 2 t-shirtar som jag kan ha närjag tränar från H&M £10.

Love my new jeans ;D

Sen mötte vi upp med Stella & Elise, så Elise fick gå med oss en stund...inte bästa kombinationen att shoppa med både Anni å Elise kan jag ju säga...dom bråkar konstant om allt...dessutom hade Elise inte alls nån lust att gå i några butiker som vi ville gå i & Anni gick typ in i butiken å vände efter 1 min så jag var glad att jag hittat lite av vad jag ville ha iaf...
Och eftersom alla vara sura och trötta (utom jag då ;P) satte vi oss på Starbucks, som vanligt ;)
Jag drack Ice Mocha faktiskt ^^ börjar bli så himla vuxen nu att jag dricker kaffe *hehe* men iskaffe smakar mer som glass med kaffesmak så det går helt klart ner ;) Dessutom måste man ju dricka nån form av kaffe när man e på Starbucks som e känt för sitt kaffe :P




Efter Starbucks åkte vi hem & väl hemma sorterade jag upp mina kläder sen hjälpte jag Elise ta ut ALLA sina saker ur sitt rum & bar upp dem på övervåningen (räknade det som ett gratis träningspass ;)
På kvällen hade de sedan åkt & köpt Fish 'n chips så då fick jag smaka det första gången här i England...va faktiskt inte alls gott...skulle dock varit godare om det varit lite salt på för som vi käkade det smakade det ingenting...& dom sa att det här var ett av de bästa Fish 'n chipsen man kunde få...hm...
Så Sofie vi måste fortfarande åka å käka det inlindat i tidningspapper ;)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt...skulle helst vilja va själv så man kunde stöka på å göra vad man vill, men det är ju söndag så hela familjen e hemma...haha första gången man på en söndag längtar till att det blir arbetsdag :P
Just nu e iaf tjejerna påväg att rida tillbaka hästarna från Claire så i veckan kommer jag börja sköta om hästarna :) ska bli skojj å ha att göra med lite fler djur än kissemissen Gonni ^^


Kommentarer
Postat av: sofiee

ohno shopping!! jag vill också! men håll ut! jag kom på att ag inte har ditt mobil nr vilket är väldigt störande! kan jag får det snart!? :D haha

2009-02-08 @ 12:50:42
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: sofiee

ohno shopping!! jag vill också! men håll ut! jag kom på att ag inte har ditt mobil nr vilket är väldigt störande! kan jag får det snart!? :D haha

2009-02-08 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0