Gårdagens fynd & dagens duties...

Yes här kommer då bilderna ni ALLA väntat på visst ;)

Hehe ;) Dock glömde jag ta kort på ögonskuggan men tror ni klarar er va? ;) Kan ju berätta att det va en duo med 2 olika kakigröna färger inköpt på Body Shop :)

Diademet, örhängena å ringen är köpta på Accessorize, på rean såklart ;) man vill ju ha så mycke som möjligt för pengarna

Å väskan köpte jag på Claires, likadan väska som Annabell övertalde mig att inte köpa när vi var i Bristol :P Men nu var den på 30% rabatt å jag hade blivit lite kär i den så det va klart jag köpte den ;)



Måste säga att jag har mindre träningsvärk idag än vad jag hade trott :P konstigt, kan tom. röra mig liksom, dock känns det i armarna att man tränat ;) Men då vet man ju det iaf :P

På morgonen släppte jag först ut hästarna å täckade dom...(fy fan vilken j*vla surpuppa Millie e när man håller på med henne...biter å kickar efter en, hon skulle verkligen behöva uppfostras!!!)
 Sen sopade jag yarden å mockade ut stallet (inte för att jag behövt göra d sj men går fortare när Elise inte hjälper till :P)
Sen blev det å städa undan lite å efter d va det dags för Elise ridlektion.hon skulle ha hopplektion för en rätt känd ryttare som heter Emily Mackenzie. Tog dock ett tag innan vi fångat in den ouppfostrade Hanna som vägrar komma lr stå still när man ska hämta henne i hagen utan springer iväg de första 15 fångstförsöken...
Fick trava bort till ridplanen där lektionen skulle hållas å Emily mötte upp oss på en av sina unghästar (sjukt fiiin!)
Jag red sen en sväng med Millie medans Elise hade lektion. Efter ett tag kom jag på att jag glömt pengarna till Elise lektion på köksbänken, så bestämde mig för att ta en snabb trav tillbaka till huset...lite stressad eftersom jag skulle möta upp Elise efter lektionen...kom tillbaka å slängde av sadeln å på med täcket å släppte ut galna Millie i hagen...

Sprang sen in i köket å hittade inte pengarna å då försod jag att Elise tagit dom...suck...tog ut cykeln ur garaget å trampade iväg mot ridplanen å hann se det sista av lektionen, gick riktigt bra för Elise idag å tror att Emily e en sjukt bra lärare...(Har man tävlat i Badminton, staden, så borde man väl kunna lite om hoppning ;)


Käkade tomatsoppa till lunch så nu e jag sjukt hungrik igen :P Haha får gå ner å käka litte hårdbröd lr nått ^^
Dessutom ska jag laga mat idag...igen...suck...blir pasta å laxsås skulle jag tro, finns knappt nå ingredienser hemma heller eftersom Stella skulle storhandla ikväll så får väl slänga i det som finns typ :P

Sen ska jag hjälpa Elise å fläta Hanna för imorn ska hon på hunt igen å då ska jag me å kika hur det går till ^^

Inget mer som hänt hittills men får se om jag återkommet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0