Gym & INGEN fotoautomat!

....grr jag måste ha tag i en fotoautomat fatta det lr!

Började dagen me å städa litte och sen vid 11 kom S & vi drog till gymmet trots lack of motivation ;)
Men man blir alltid på lite bättre mood när man väl kommer dig så det blev en liten timme på gymmet iaf :)

Sen drog vi till Street för å försöka leta upp en fotautomat...som inte fanns! Dah...måste ha tag i en till det där kortet man ska ha me sig till intervjun...får väl försöka hitta en om jag å S åker på aupair-träff i Bristol i helgen :P

Så ska jag laga mat idag igen....jag ska verkligen gifta mig med nån som gillar å laga mat :P 
Men ska nog baka en pizza m. Elise tror jag..enkelt å bra ^^

jaja det va den roliga uppdateringen för dagen ^^ Hoppas det kommer roligare dagar för idag va väl inte den mest spännande kanske :P

PoK / XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0